TECH HOUSE REGGAETON
Festa Quintos 2005
Falset, ES
The Experience
Hola a tothom‼️ Som els quintos de Falset del 2005. Us venim a comunicar que al dia 25 de desembre, per no perdre la tradició, es celebrarà la Festa de Quintos al Pavelló Municipal de Falset. 🥳🎉 A més a més, el Ball de Quintos es farà a l’estiu!! Hi haurà música des de les 23:30 fins a les 5:30 amb el Dj Ceba i els TGSN.🎶🕺🏼 Les entrades anticipades es poden aconseguir via instagram.📥 Us hi esperem a tots i totes!🫶🏼
Promoter
TGSN